flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Повідомлення ТОВ “Фірма Любарт” по справі №903/33/20!

09 квітня 2020, 16:34

Суд повідомляє Товариство з обмеженою відповідальністю “Фірма Любарт” про те, що Торчинюк Наталія Володимирівна звернулася з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю “Фірма Любарт”, в якій просить зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю “Фірма Любарт” надати завірені підписом уповноваженої особи Товариства копії наступних документів:

1.1. Статут Товариства з обмеженою відповідальністю “Фірма Любарт” зі всіма змінами та доповненнями;

1.2. Установчий договір Товариства (за наявності);

1.3. Протоколи Загальних зборів учасників про створення Товариства та за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.4. Документи про державну реєстрацію Товариства та реєстрацію в податкових органах (виписка, витяг, свідоцтво ПДВ, тощо);

1.5. Документи про організаційну структуру Товариства;

1.6. Положення про керівні органи та структурні підрозділи Товариства, постові інструкції;

1.7. Штатний розпис Товариства та всі зміни, які відбулись за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.8. Документи про обрання/призначення керівних органів Товариства та головного бухгалтера/бухгалтера (протоколи, накази);

1.9. Копія паспорта та ідентифікаційного коду керівника та головного бухгалтера:

1.10. Документи про облікову політику Товариства, чинні на 01.01.2014 та всі зміни. які відбувались за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.11. Робочий план рахунків;

1.12. Фінансову звітність Товариства за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.13. Податкову звітність з податку на прибуток, ПДВ, ЄСВ, ПДФО та інших податків, які складались Товариством за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;;

1.14. Інформацію про відкриті банківські рахунки Товариства;

1.15. Виписки з рахунків банків за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення:

1.16. Колективний договір за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.17. Положення про оплату праці, преміювання;

1.18. Реєстр договорів за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.19. Реєстр судових справ; інформація щодо стану розгляду, перелік судових рішень, прийнятих не на користь Товариства, ймовірність та суми можливих збитків за різними сценаріями розгляду справ;

1.20. Інформацію про дату проведення незалежної оцінки майна Товариства та звіти про оцінку (за наявності);

1.21. Реєстр договорів позики, кредиту, безповоротної фінансової допомоги, виданих Товариством векселів за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.22. Договори, укладені Товариством, за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення, та документи про їх виконання;

1.23. Загальну оборотно-сальдову відомість по всіх рахунках Товариства із зазначенням назв субрахунків за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.24. Оборотно-сальдові відомості та картки рахунків в розрізі субрахунків по рахунках 10 “Основні засоби”, 11 “Інші необоротні матеріальні активи”, 12 “Нематеріальні активи”, 13 “Нарахований знос (амортизація)”, 15 “Капітальні інвестиції” за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.25. Картки обліку основних засобів (03-6), акти приймання-передачі (03-1). акти модернізації (дообладнання) (03-2), акти списання (03-3, 03-4), прибуткові та видаткові накладні, довідки КБ-2В, акти КБ-3, акти приймання-передачі нематеріальних активів, свідоцтва на торгові марки за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.26. Оборотно-сальдові відомості (журнали-ордери) та картки рахунків в розрізі субрахунків по рахунках 20 “Запаси”, 22 “МШП”, 26 “Готова продукція”, 28 “Товари”, норми видачі форменого одягу та спецодягу, прибуткові та видаткові накладні, подорожні листи, лімітно-забірні картки, акти списання, видаткові накладні за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.27. Оборотно-сальдові відомості (журнали-ордери) та картки рахунків за субрахунками по рахунку 23 “Незавершене виробництво” (в розрізі підрозділів та видів виробництва), звіти з виробництва, лімітні картки, накладі на внутрішнє переміщення за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.28. Річні, вибіркові інвентаризації активів та зобов'язань Товариства за період з 01.01.2014 року по дату ухвалення рішення;

1.29. Оборотно-сальдові відомості та картки рахунків за субрахунками по рахунках 18 “Довгострокова дебіторська заборгованість”, 36 “Розрахунки з покупцями та замовниками”. 37 “Дебіторська заборгованість з різними дебіторами”, 63 “Кредиторська заборгованість за постачальниками та підрядниками”, 68 “Розрахунки з іншими кредиторами”, а також картки вказаних вище рахунків, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), звіти про використання грошових коштів виданих в підзвіт, акти за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.30. Реєстр дебіторської та кредиторської заборгованості із зазначенням дати виникнення, терміну прострочення. Інформацію по дебіторській заборгованості щодо якім минув строк позовної давності чи прийнято рішення про неможливість стягнення заборгованості (із зазначенням сум заборгованості). Інформацію по кредиторській заборгованості, яка не була погашена Товариством та за якою минув строк позовної давності (із зазначенням сум заборгованості);

1.31. Інформацію про наявність/відсутність нарахування резерву сумнівних боргів. Якщо резерв сумнівних боргів нараховується, зазначити яким методом. Вказати суму сумнівної дебіторської заборгованості станом на 31.12.2018 року та дату ухвалення рішення:

1.32. Оборотно-сальдові відомості та картки по рахунках 40 “Статутний капітал”. 42 “Інший додатковий капітал”, 46 “Формування статутного капіталу”, перелік безоплатно отриманого та переданого майна, проведених уцінок (дооцінок), акти приймання-передачі майна до статутного капіталу за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.33. Оборотно-сальдові відомості (журнали-ордери) та картки за субрахунками по рахунках 65 “Розрахунки за соціальним страхуванням”, 66 “Розрахунки із оплати праці” (за субрахунками), відомості нарахування та виплати заробітної плати, штатні розписи, табелі обліку робочого часу, трудові угоди, контракти, накази на відрядження та навчання, накази на матеріальні заохочення та інші виплати, за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення:

1.34. Оборотно-сальдові відомості та картки по рахунку 64 “Розрахунками за податками та зборами”, субрахунки - 641, 643, 644 за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення:

1.35. Оборотно-сальдові відомості, картки рахунків та аналізи рахунків за субрахунками по рахунках 70 “Доходи від реалізації товарів, робіт, послуг”, 71 “Інший операційний дохід” 72 “Дохід від участі в капіталі”, 73 “Інші фінансові доходи”, 74 “Інші доходи” за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;           

1.36. Оборотно-сальдові відомості, картки рахунків та аналізи рахунків за субрахунками по рахунку 90 “Собівартість” за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;     

1.37. Оборотно-сальдові відомості, картки рахунків та аналізи рахунків за субрахунками по рахунку 91 “Загальновиробничі витрати”, 92 “Адміністративні витрати”. 93 “Витрати на збут”, 94 “Інші операційні витрати”, 97 “Інші витрати” за період з 01.01.2014 по дату ухвалення рішення;

1.38. Аудиторські висновки та результати надання інших аудиторських послуг за період 2014-2019 років.

В обґрунтування позовних вимог Торчинюк Н.В. посилається на п.2 ст.5, ч.ч. 4,5 ст.43 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” та зазначає, що остання, як учасник ТОВ “Фірма Любарт”(частка в статутному капіталі 99%), не має можливості отримати інформацію про господарську діяльність Товариства, що є порушенням її корпоративних прав, які підлягають захисту у судовому порядку шляхом надання відповідачем завірених копій документів.

Ухвалою Господарського суду Волинської області від 27.01.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Постановлено справу розглядати за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою суду від 26.02.2020 було повідомлено сторін про відкладення підготовчого засідання на 11.03.2020.

Відповідач у судове засідання 11.03.2020 не прибув, уповноваженого представника не направив, ухвала суду, яка була надіслана на адресу, зазначену в позовній заяві та відповідає відомостям із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань  повернулась з відміткою органів поштового зв’язку: “Вибули”.

11.03.2020 на адресу суду від відповідача надійшла заява про відкладення підготовчого засідання у зв’язку із тим, що відповідач не отримав копії позовної заяви з додатками. Відповідач просить суд зобов’язати позивача повторно направити відповідачу копію позовної заяви з додатками.

Суд залишив клопотання відповідача без задоволення.

Ухвалою суду від 11.03.2020 сторін повідомлено, що підготовче засідання відбудеться 08.04.2020 на  11:00 год.

08.04.2020 від представника позивача надійшло клопотання про проведення судового засідання 08.04.2020 без його участі у зв’язку із введенням карантину на всій території України. Разом з тим, представник позивача у клопотанні від 08.04.2020 просить суд закрити підготовче провадження та призначити справу до розгляду по суті.

Представник відповідача у судове засідання, призначене на 08.04.2020 не з’явився, ухвала суду, яка була надіслана на адресу, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та у позовній заяві, повернулась з відміткою поштового відділення: «Інші причини, що не дали змогу виконати обов’язки щодо пересилання поштового відправлення».

Судом у судовому засіданні 08.04.2020 постановлено на місці закрити підготовче провадження у справі та призначити розгляд справи по суті на «13» травня 2020 р.  на 12:00 год.

Суд враховуючи, що направлені на адресу відповідача ухвали від 26.02.2020, 11.03.2020 не були вручена під час доставки, дійшов висновку за необхідне повідомити відповідача про дату та час судового засідання через оголошення на офіційному веб-сайті судової влади України на підставі ст.121, ч.4 ст.122 ГПК України.

Судове засідання відбудеться в приміщенні Господарського суду Волинської області (м. Луцьк, пр. Волі, 54а) в залі судових засідань №209.

Згідно ч.1 ст.202 ГПК України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Крім того, ч. 2 статті 2 Закону України "Про доступ до судових рішень" передбачено, що усі судові рішення є відкритими та підлягають оприлюдненню в електронній формі не пізніше наступного дня після їх виготовлення і підписання.

Судові рішення, внесені до Реєстру, є відкритими для безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі судової влади України (ч.1 ст.4 Закону України "Про доступ до судових рішень").

Суд повідомляє відповідача про можливість  ознайомлення з ухвалами суду по справі №903/33/20 у Єдиному державному реєстрі судових рішень (www.reyestr.court.gov.ua).

Інформацію по справі також можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://vl.arbitr.gov.ua.