flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Комунікаційна стратегія господарського суду Волинської області

26 лютого 2014, 17:52
Комунікаційна стратегія
господарського суду Волинської області
 
1. Вступ.
        Стратегія комунікаційної діяльності господарського суду Волинської області є основним документом для здійснення зовнішньої та внутрішньої комунікації на регіональному рівні, включає в себе сукупність комунікативних засобів, методів, прийомів і технік, покликаних надавати об’єктивну інформацію про діяльність суду і суддів, налагодити постійний зацікавлений діалог з суспільством в інтересах забезпечення незалежності судової влади, гарантування законності та правопорядку, здійснення об’єктивного і неупередженого правосуддя.
        Зміст і структура комунікаційної стратегії визначається цілями правосуддя та завданнями суду та ґрунтується на нормах Конституції України, Законів України "Про судоустрій і статус суддів", "Про доступ до публічної інформації", Кодексу суддівської етики, Мадридських принципах щодо зв’язку між засобами масової інформації та суддівської незалежністю, інших національних і міжнародних актах, що регулюють діяльність в цій сфері.
        Контроль і координацію комунікаційної діяльності суду здійснює голова господарського суду Волинської області Шум М.С., відповідальний за виконання керівник апарату господарського суду Коритнюк О.О.
 
2. Аналіз стану комунікаційної діяльності суду.
        Господарський суд Волинської області має певний досвід здійснення внутрішньої і зовнішньої комунікаційної діяльності. Це стало можливим завдяки впровадженню сучасних інформаційних технологій ведення внутрішнього документообігу, управління апаратом суду та донесення інформації про діяльність суду до широкого кола громадськості через ЗМІ.
        На сьогоднішній день суд забезпечений повним автоматизованим циклом ведення діловодства та проходження судових справ, в якому використовується передовий світовий досвід судового адміністрування та організаційної роботи. Унаслідок цього вдалося досягти надання якісних та професійних послуг громадянам.
        У приміщенні господарського суду Волинської області працює електронний інформаційний кіоск, у якому розміщено зразки процесуальних документів, розрахункові рахунки для сплати судового збору, контактні адреси та телефони судів вищої ланки. Відвідувачі мають можливість ознайомитися з графіком розгляду справ, яка постійно виводиться на сучасну електронну панель, розміщену у вестибюлі суду.
        Господарський суд Волинської області демонструє відкритість своєї роботи, веде комунікаційну діяльність у двох напрямках:
        - внутрішній – робота з суддями та працівниками апарату суду щодо вдосконалення їх професійних і комунікативних навиків, облаштування приміщення суду з метою забезпечення його інформаційної насиченості, підвищення комфортності для відвідувачів і роботи працівників суду;
        - зовнішній – інформування громадськості про роботу суду, просвітницька діяльність, налагодження постійного зацікавленого діалогу з громадськістю щодо інформування про діяльність суду.
        Планування комунікаційних заходів ведеться з урахуванням результатів опитувань думки громадян, які проводились у 2012-2013 роках серед відвідувачів суду щодо оцінки якості роботи суду та вирішення проблем, які виникають у них при відвідуванні його приміщення.
        У господарському суді Волинської області налагоджена співпраця з засобами масової інформації – газетами "Волинь", "Вісник" та "Діалог". Спілкування зі ЗМІ здійснюється через повідомлення для преси, підготовку інтерв’ю керівництва і представників суду.
        Сприяє налагодженню постійно зацікавленого діалогу суду з громадськістю високий рівень загальної правової культури населення регіону.
 
3. Мета і основні цілі комунікаційної стратегії.
        Метою комунікаційної стратегії господарського суду Волинської області є формування довіри громадян до системи судочинства України через довіру до роботи господарського суду Волинської області, як ланки системи і загалом підвищення авторитету судової влади в суспільстві.
        Основні цілі комунікаційної стратегії:
        - забезпечення прозорості діяльності судової влади, підвищення рівня її авторитету і довіри громадян до правосуддя  загалом;
        - переконання широкої громадськості щодо важливості їх підтримки діяльності суддів у здійсненні об’єктивного, безстороннього, неупередженого, незалежного та справедливого правосуддя;
        - підтримка стосунків між членами суддівського корпусу, сприяння обміну інформацією між ними та організації спільної комунікативної діяльності за межами судової влади;
        - підвищення рівня обізнаності громадян регіону щодо специфіки, особливостей і змісту діяльності суду;
        - підвищення авторитету працівників апарату суду у суспільстві;
        - покращення відносин зі ЗМІ, лідерами громадської думки, громадськими організаціями, органами державної влади і місцевого самоврядування в інтересах побудови правової держави;
      - підвищення рівня правової освіти населення, інформування громадян про шляхи забезпечення їх конституційних прав та необхідність дотримання ними конституційних обов’язків;
        - підвищення престижу роботи в суді, профорієнтація молоді.
 
4. Цільові аудиторії суду.
        Відповідно до цілей та актуальних проблем господарського суду Волинської області, цільовими аудиторіями є:
        Внутрішні:
        - професійні судді;
        - судді у відставці;
        - працівники суду.
        Зовнішні:
        - відвідувачі суду;
        - професійні організації, інтереси яких вирішуються у судовому порядку (наприклад, представники малого та середнього бізнесу тощо);
        - правозахисні організації;
        - посадові особи виконавчої влади;
        - посадові особи місцевих органів влади;
        - науково-експертне середовище;
        - студентство;
        - працівники ЗМІ.
        Форми і засоби комунікацій з цільовими аудиторіями:
        - для студентів - лекції, бесіди, круглі столи, дні відкритих дверей.
        - для ЗМІ – прес-конференції,  повідомлення із залу суду про розгляд справ.
 
5. Теми публікацій суддів господарського суду
Волинської області у ЗМІ
з актуальних питань здійснення правосуддя
 
Тема публікації
Виконавець
Строк виконання
1.
Становлення судової системи господарських судів на Волині
суддя
Кравчук В.О
січень
2.
Недоліки при підготовці позовних заяв при зверненні до господарського суду
суддя
Філатова С.Т.
лютий
3.
Проблемні питання при вирішенні спорів пов’язаних з корпоративними відносинами
суддя
Пахолюк В.А.
березень
4.
Актуальні питання застосування законодавства про банкрутство
 
суддя Войціховський В.А.
квітень
5.
Новели в законодавстві при продовженні договорів оренди землі
 
суддя
Якушева І.О.
травень
6.
Набрання чинності договору застави у відносинах з іншими особами
 
суддя
Бондарєв С.В.
червень
7.
Новели в законодавстві про банкрутство
суддя
Кравчук А.М.
червень
8.
Правові засади для внесення змін до договорів оренди землі
 
суддя
Костюк С.В.
липень
9.
Звернення кредиторів - фізичних осіб з майновими вимогами у справі про банкрутство
суддя
Гончар М.М.
липень
10.
Участь прокурора в господарському судочинстві
 
суддя
Дем'як В.М.
серпень
11.
Визнання права власності в судовому порядку
 
суддя
Слупко В.Л.
вересень
12.
Підстави та методика нарахування штрафних санкцій;
 
суддя
Гарбар І.О.
жовтень
13.
Підвищення кваліфікації та навчання суддів
 
суддя
Вороняк А.С.
листопад
14.
Особливості набуття права власності на новостворене майно та об’єкти незавершеного будівництва
 
суддя         Слободян П.Р.
грудень
15.
Відповідальність юридичних осіб за порушення грошового зобов’язання згідно умов договору.
суддя
Сур'як О.Г.
грудень
 
6. Очікування та критерії оцінки
комунікаційної діяльності:
        - розуміння громадянами результатів роботи суду, позитивне сприйняття судових рішень і ухвал;
        - підвищення довіри до суду і системи судочинства;
        - позитивні зміни у оцінках роботи суду;
        - моніторинг результатів комунікаційної діяльності;
        - визначення співвідношення між кількістю інформації, що виходить з суду і повідомленнями, які потрапили у ЗМІ та стали предметом громадської уваги;
        - оцінка інформації, що з’явилась в ЗМІ щодо діяльності суду (співвідношення позитивної і негативної інформації);
        - організація і проведення опитувань громадської думки щодо якості наданих судом послуг;
        - наявність зворотного зв’язку з цільовими групами та громадськістю загалом.