Державна судова адміністрація України інформує: у зв’язку з численними зверненнями користувачів стосовно можливості отримання і пред’явлення виконавчих документів в електронній формі надані наступні роз’яснення щодо функціонування згаданого сервісу (лист ДСА України від 19.10.2023 №15-12512/23):
- виконавчі документи можуть видаватися судами в електронній формі у випадках, якщо вони підлягають виконанню державними або приватними виконавцями, так як на сьогодні налаштована автоматизована електронна взаємодія підсистеми «Електронний суд» з автоматизованою системою виконавчого провадження;
- у разі, якщо виконавчий документ підлягає виконанню Державною казначейською службою України або її територіальним органом, податковими органами, банками чи будь-яким іншим органом, то в такому випадку необхідно видавати виконавчі документи в паперовій формі через відсутність автоматизованої електронної взаємодії з інформаційними ресурсами Державної казначейської служби України та/або інших органів влади;
- у разі видачі виконавчого документа в паперовій формі - дублікат такого документа також видається в паперовій формі;
- нормами процесуального законодавства України передбачено, що особі, яка зареєструвала електронний кабінет в Єдиній судовій інформаційно- телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, суд вручає будь-які документи у справах, в яких така особа бере участь, виключно в електронній формі шляхом їх направлення до електронного кабінету такої особи, що не позбавляє її права отримати копію судового рішення у паперовій формі за окремою заявою.
Про доопрацювання в АСДС функціоналу електронних виконавчих документів та виправлення помилок буде повідомлено додатково.
Джерело: https://court.gov.ua/press/news/1499174/