flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Папір для друку

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

( відповідно до пункту 4 і постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Папір для друку, А4, 80 г/м², 500 арк., білий, код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Найменування замовника:

Господарський суд Волинської області

Код згідно з ЄДРПОУ замовника:

03499885

Місцезнаходження замовника:

43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 54а

 

Категорія замовника:

Згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) – орган державної влади

Вид предмета закупівлі:

товар

Узагальнена назва предмета закупівлі:

Папір для друку, СIE 168%, 105 мкм, 92%,

Код за Єдиним закупівельним словником:

код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі :

UA-2024-09-13-001210-a

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена відповідно до кошторисних надходжень згідно затвердженого Кошторису Господарського суду Волинської області на 2024 рік, призначених і виділених на потреби у 2024 році.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України – 300 000.00 Гривня (з ПДВ).

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої централізованим органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. зі змінами (далі-Методика).

Метод, застосований для розрахунку відповідно Методики: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін та цін постачальників відповідного товару в мережі Інтернет, а також цін, отриманих шляхом аналізу оприлюднених договорів за результатом проведених запитів пропозицій постачальника в системі Прозорро та з урахуванням цін на такий товар, зазначених у Прозорро Маркеті.

Якісні та технічні характеристики заявленої кількості паперу, а саме 1500 пачок, визначені з урахуванням реальних потреб суду та оптимального співвідношення ціни та якості. Папір повинен бути багатоцільовим, для усіх видів копіювальних та факсимільних апаратів.

Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Тип поліграфічного паперу

Офсетний

Формат

А4 ( 210*297 мм)

Щільність паперу

80 г/м2

Сфера застосування

офісний папір для друку документів на принтері, копірі, двосторонній друк

Колір

Білий

Призначення

Для принтера/копіра

Кількість листів у пачці

500 аркушів у пачці у вологозахисній упаковці

СІЕ білизна

від 168% до 180 %

Товщина

від 105 мікрон до 110 мікрон

Непрозорість

від 92 % до 98 %

Яскравість

Не менше 100 %

Виробник

Країни ЄС, Україна

Аналіз цін на папір для друку таких якісних та технічних характеристики (наприклад, папір офісний наступних брендів Navigator, XEROX, EKON COPY, SMART LINE, GOLDEN STAR) дозволяє отримати середню ціну однієї пачки паперу – 200 грн.

Очікувана вартість закупівлі: 1500 пачок * 200,00 грн. = 300 000,00 грн.

Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість та комплектність якого відповідає Технічній специфікації для проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель, а також загальним вимогам, що ставляться діючим законодавством до даного виду Товару та підтверджуватися сертифікатом якості, або паспортом якості, декларацією або іншим документом про якість предмета закупівлі. На Товар, що підлягає обов’язковій сертифікації, Постачальник повинен надати сертифікат, виданий тільки тим органом, який видає цей сертифікат. Зазначені документи надаються Покупцю одночасно з Товаром, що поставляється.

Постачальник підтверджує, що поставлений Товар не матиме недоліків, дефектів і відповідає умовам Договору та законодавству України. Постачальник гарантує якість Товару в цілому. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження.

Умови та строк поставки: Строк поставки: протягом 10 робочих днів з дати підписання договору. Періодичність поставок: одноразово. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними,  але не пізніше 31.12.2024 року. Зміни термінів поставки можливі за попередньо згодою двох сторін. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами.

Місце поставки Товару: проспект Волі, 54 а, м. Луцьк, Волинська область, 43010.

Приймання товару здійснюється за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, згідно технічної специфікації для проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель, а також загальним вимогам, що ставляться діючим законодавством до даного виду Товару та підтверджуватися сертифікатом якості, або паспортом якості, декларацією або іншим документом про якість предмета закупівлі, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. Учасник підтверджує, що поставлений Товар не матиме недоліків, дефектів і відповідає умовам Договору та законодавству України. Учасник гарантує якість Товару в цілому. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження.

Одночасно з Товаром Учасник надає Замовнику видаткову накладну на Товар та документи, що підтверджують якість Товару, такі як: сертифікат якості, або паспорт якості, декларація або інший документ про якість предмета закупівлі. Видаткова накладна на товар та документи про якість Товару надаються Учасником у належному стані, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства України та такими, що відповідають технічним та якісним характеристикам Товару, що поставляється за цим Договором.

Учасник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Замовнику в місці поставки.

Право власності Покупця, на поставлений товар виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній.

Ціна товару: Ціна Товару / Ціна пропозиції Учасника визначається з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником, а також понесених Постачальником витрат на транспортування, навантаження, страхування та інших витрат, пов’язаних з постачанням Товару до місця поставки, визначеного цим Договором.

Ціна Товару за договором, а також Пропозиція учасника – платника ПДВ повинна включати суму ПДВ, а у разі надання пропозиції Учасником – не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка.

Ціна за одиницю Товару наведена у Специфікації.

Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору (у тому числі ціни за одиницю товару), крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.

Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару), оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару.

Перелік документів, що підтверджують наявність умов закупівлі:

Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIІI (зі змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/822-2020-%D0%BF#Text