flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Папір для друку

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

( відповідно до пункту 4 і постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування замовника:

Господарський суд Волинської області

Код згідно з ЄДРПОУ замовника:

03499885

Місцезнаходження замовника:

43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 54а

Категорія замовника:

Згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) – орган державної влади

Вид предмета закупівлі:

товар

Узагальнена назва предмета закупівлі:

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

Код за Єдиним закупівельним словником:

код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі :

UA-2023-09-07-006195-a

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена відповідно до кошторисних надходжень згідно затвердженого Кошторису Господарського суду Волинської областіна 2023 рік, призначених і виділених на потреби у 2023 році.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України – 100 000.00 Гривня (з ПДВ).

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої централізованим органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. зі змінами (далі-Методика).

Метод, застосований для розрахунку відповідно Методики: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін та цін постачальників відповідного товару, отриманих шляхом аналізу оприлюднених договорів за результатом проведених запитів ціни постачальника в системі Прозорро.

Якісні та технічні характеристики заявленої кількості паперу для друку, А4 а саме 520 пачок, визначені з урахуванням реальних потреб суду та оптимального співвідношення ціни та якості.

Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Конкретна назва предмета закупівлі

Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг

Строк поставки

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

520 пачок

до 31 грудня 2023

Умови та терміни поставки: Періодичність поставок: одноразово. Постачальник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Покупцю в місці поставки. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Приймання товару здійснюється за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, з урахуванням п. 2.1.-2.3. Договору, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. Місце поставки Товару: пр-т Волі, 54 а, м. Луцьк, 43010. Право власності Покупця, на поставлений товар виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Строк поставки: протягом 10 робочих днів з дати підписання договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними,  але не пізніше 31.12.2023 року. Зміни термінів поставки можливі за попередньо згодою двох сторін. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Порядок оплати: Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної.

Технічні та якісні характеристики: Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість та комплектність якого відповідає Технічній специфікації для проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель, а також загальним вимогам, що ставляться діючим законодавством до даного виду Товару та підтверджуватися сертифікатом якості, або паспортом якості, або іншим документом про якість предмета закупівлі. На Товар, що підлягає обов’язковій сертифікації, Постачальник повинен надати сертифікат, виданий тільки тим органом, який видає цей сертифікат. Зазначені документи надаються Покупцю одночасно з Товаром, що поставляється.

Перелік документів, що підтверджують наявність умов закупівлі:

Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIІI (зі змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/822-2020-%D0%BF#Text