Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
( відповідно до пункту 4 і постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування замовника: |
Господарський суд Волинської області |
Код згідно з ЄДРПОУ замовника: |
03499885 |
Місцезнаходження замовника: |
43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 54а |
Категорія замовника: |
Згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) – орган державної влади |
Вид предмета закупівлі: |
товар |
Узагальнена назва предмета закупівлі: |
Конверти поштові (30199230-1 - Конверти) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) |
Код за Єдиним закупівельним словником: |
код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне |
Ідентифікатор закупівлі : |
UA-2023-05-31-006656-a |
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена відповідно до кошторисних надходжень згідно затвердженого Кошторису Господарського суду Волинської областіна 2023 рік, призначених і виділених на потреби у 2023 році.
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України - 25`000.00 Гривня (без ПДВ).
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої централізованим органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. зі змінами (далі-Методика).
Метод, застосований для розрахунку відповідно Методики: розрахунок очікуваної
вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін та цін постачальників відповідного товару в прозорро маркеті.
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості конвертів, а саме 16 500 штук, визначені з урахуванням реальних потреб суду та оптимального співвідношення ціни та якості.
Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Конкретна назва предмета закупівлі |
Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) |
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг |
|
Конверти поштові DL (110x220 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м², |
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне |
14 000 штуки |
до 30 червня 2023 |
Конверти поштові C5 (162х229 мм), СКЛ, 0+1 білий офсет 80 г/м², з вн. запечатуванням, |
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне |
1500 штуки |
до 30 червня 2023 |
Пакети поштові B4 (250х353 мм), СКЛ, 0+0 крафт 130 г/м², з розширенням |
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне |
500 штуки |
до 30 червня 2023 |
Пакети поштові C4 (229х324 мм), СКЛ, 0+0 крафт 120 г/м², з розширенням
|
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне |
500 штуки |
до 30 червня 2023 |
Умови та терміни поставки: Періодичність поставок: одноразово. Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається у видаткових накладних та «Специфікації товарів», яка є невід’ємною частиною договору. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43010, місто Луцьк, Волинська область, пр-т Волі, 54 а, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю, складається акт. Товар, який не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Термін поставки: протягом 7-ми (семи) робочих днів з дати підписання договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Зміни термінів поставки можливі за попередньо згодою двох сторін. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена, в тому числі у зв'язку із скороченням видатків Покупця.
Технічні та якісні характеристики: конверти поштові повинні відповідати вимогам чинного законодавства України що пред’являються до даного виду товару.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов закупівлі:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIІI (зі змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;
Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ;
Постанова Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/822-2020-%D0%BF#Text .