flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Канцелярські товари

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА
ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

( відповідно до пункту 4 і постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне
використання державних коштів» (зі змінами))

Канцелярські товари,

код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Найменування замовника:

Господарський суд Волинської області

Код згідно з ЄДРПОУ замовника:

03499885

Місцезнаходження замовника:

43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 54а

 

Категорія замовника:

Згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) – орган державної влади

Вид предмета закупівлі:

товар

Узагальнена назва предмета закупівлі:

Файли для документів, Коректор рідкий, 20 мл, з пензлем, Коректор-ручка, 8-12мл, Затискачі для паперів, Затискачі для паперів, Затискачі для паперів, Затискачі для паперів 25мм, 12шт. в пачці, Затискачі для паперів 19мм, 12шт. в пачці, Затискачі для паперів 15мм, 12шт. в пачці, Клейкі стрічки канцелярські 45ммx100м, 30мкм, прозорі, Олівці графітні, Скоби для степлера, Скоби для степлера, Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт., Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельовані, 100шт., Скріпки канцелярські, Скріпки канцелярські, Клей-олівець, Клей ПВА, Паперові блоки для нотаток, Паперові блоки для нотаток, Ручки кулькові, Ручки кулькові, Ручки кулькові, Гумки для банкнот 500г, Степлери, Гумки для видалення написів олівця графітного, Ножі канцелярські, Підстругачки для олівців, Канцелярські ножиці, Закладки-стікери, 12х45х125мм., прапорці, пластик 5 кольорів, Маркери, Лінійки, Шило канцелярське

Код за Єдиним закупівельним словником:

код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі :

UA-2024-10-02-012787-a

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена відповідно до кошторисних надходжень згідно затвердженого Кошторису Господарського суду Волинської області на 2024 рік, призначених і виділених на потреби у 2024 році.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України – 25 000.00 Гривня з ПДВ.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої централізованим органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. зі змінами (далі-Методика).

Метод, застосований для розрахунку відповідно Методики: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін та цін постачальників відповідного товару, отриманих шляхом аналізу оприлюднених договорів за результатом проведених запитів ціни постачальника в системі Прозорро, а також з урахуванням цін на такий товар, зазначених у Прозорро Маркеті, цін на такий товар в мережі Інтернет.

Якісні та технічні характеристики заявленої кількості канцелярських товарів, визначені з урахуванням реальних потреб суду та оптимального співвідношення ціни та якості.

Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

№п/п

Товар

Одиниця виміру

кількість

1

Файли для документів Axent А4, PP 40 мкм, глянцеві, прозорі, 100 шт.

шт.

10

2

Коригувальна рідина з пензликом, 20 мл, водна основа

шт.

10

3

Коректор-ручка, 10 мл

шт.

24

4

Затискачі для паперів Axent, 51 мм., 12 шт. в пачці

шт.

20

5

Затискач для паперу 4Оffice, 41мм, 12 шт. в пачці

шт.

20

6

Затискач для паперу Economix, 32 мм, 12 шт. в пачці

шт.

20

7

Затискач для паперу 25 мм, 12 шт. в пачці

шт.

10

8

Затискач для паперу 19 мм, 12 шт. в пачці

шт.

10

9

Затискач для паперу 15 мм, 12 шт. в пачці

шт.

20

10

Клейка стрічка канцелярська, 48ммх100м, 45мкм, прозора

шт.

40

11

Олівець графітовий Axent, HB, дерев'яний, заточений, з ластиком

шт.

50

12

Скоби для степлера Axent, №24/6, 1000 шт.

пач.

20

13

Скоби для степлера Axent, №10/5, 1000 шт

пач.

20

14

Скріпки металеві 25мм  круглі, нікельовані, 100шт.

пач.

25

15

Скріпки металеві 50мм, , круглі, нікельовані, 100шт.

пач.

15

16

Скріпки металеві Delta, 78мм, круглі, оцинковані, 50шт.

пач.

10

17

Скріпки металеві 4Оffice, 78мм, круглі, нікельовані, 50шт.

пач.

10

18

Клей-олівець Axent Delta, PVA, 21г

шт.

40

19

Клей ПВА Axent Delta, 200мл, кришка-дозатор

шт.

40

20

Паперовий блок для нотаток BUROMAX, 75 г/м2, 76х76мм, 100 шт. Колір асорті.

пач.

100

21

Паперовий блок для нотаток 90х90мм, 1000 арк. не клеєний, колір асорті, мікс Krok

пач.

10

22

Ручка масляна AXENT Flow 0,7 синя

шт.

100

23

Ручка масляна BUROMAX 0,7 синя

шт.

100

24

Ручка масляна AXENT Flow 0,7 чорна

шт.

100

25

Гумки для банкнот 500г

пач.

2

26

Степлер канцелярський №10 Axent, пластиковий

шт.

10

27

Гумка для видалення написів

шт.

20

28

Ніж канцелярський AXENT Delta, корпус пластиковий, металева направляюча, ширина леза 18 мм

шт.

15

29

Підстругачка для олівців Axent

шт.

15

30

Ножиці 4Оffice, 170 мм, пластикові ручки з гумовими вставками

шт.

15

31

Закладки-стікери, пластик, 5 кольорів неон

шт.

50

32

Набір 4Оffice із 4-х текстових-маркерів, різнокольорові

шт.

8

33

Лінійка пластикова AXENT, 30 см

шт.

10

34

Шило канцелярське без отвора для нитки, дерев'яна ручка

шт.

5

Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість та комплектність якого відповідає Технічній специфікації для проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель, а також загальним вимогам, що ставляться діючим законодавством до даного виду Товару та підтверджуватися сертифікатом якості, або паспортом якості, декларацією або іншим документом про якість предмета закупівлі. На Товар, що підлягає обов’язковій сертифікації, Постачальник повинен надати сертифікат, виданий тільки тим органом, який видає цей сертифікат. Зазначені документи надаються Покупцю одночасно з Товаром, що поставляється.

Постачальник підтверджує, що поставлений Товар не матиме недоліків, дефектів і відповідає умовам Договору та законодавству України. Постачальник гарантує якість Товару в цілому. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження.

Умови та строк поставки: Строк поставки: протягом 10 робочих днів з дати підписання договору. Періодичність поставок: одноразово. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними,  але не пізніше 31.12.2024 року. Зміни термінів поставки можливі за попередньо згодою двох сторін. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами.

Місце поставки Товару: проспект Волі, 54 а, м. Луцьк, Волинська область, 43010.

Приймання товару здійснюється за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, згідно технічної специфікації для проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель, а також загальним вимогам, що ставляться діючим законодавством до даного виду Товару та підтверджуватися сертифікатом якості, або паспортом якості, декларацією або іншим документом про якість предмета закупівлі, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. Учасник підтверджує, що поставлений Товар не матиме недоліків, дефектів і відповідає умовам Договору та законодавству України. Учасник гарантує якість Товару в цілому. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження.

Одночасно з Товаром Учасник надає Замовнику видаткову накладну на Товар та документи, що підтверджують якість Товару, такі як: сертифікат якості, або паспорт якості, декларація або інший документ про якість предмета закупівлі. Видаткова накладна на товар та документи про якість Товару надаються Учасником у належному стані, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства України та такими, що відповідають технічним та якісним характеристикам Товару, що поставляється за цим Договором.

Учасник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Замовнику в місці поставки.

Право власності Покупця, на поставлений товар виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній.

Ціна товару: Ціна Товару / Ціна пропозиції Учасника визначається з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником, а також понесених Постачальником витрат на транспортування, навантаження, страхування та інших витрат, пов’язаних з постачанням Товару до місця поставки, визначеного цим Договором.

Ціна Товару за договором, а також Пропозиція учасника – платника ПДВ повинна включати суму ПДВ, а у разі надання пропозиції Учасником – не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка.

Ціна за одиницю Товару наведена у Специфікації.

Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору (у тому числі ціни за одиницю товару), крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.

Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару), оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару.

Перелік документів, що підтверджують наявність умов закупівлі:

Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIІI (зі змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/822-2020-%D0%BF#Text .