flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Офісне устаткування та різне приладдя

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

( відповідно до пункту 4 і постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування замовника:

Господарський суд Волинської області

Код згідно з ЄДРПОУ замовника:

03499885

Місцезнаходження замовника:

43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 54а

Категорія замовника:

Згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) – орган державної влади

Вид предмета закупівлі:

товар

Узагальнена назва предмета закупівлі:

Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі,Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком,Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 400-450шт.,Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.,Коректор-ручка, 8-12мл,Затискачі для паперів,Скоби для степлера,Клей ПВА,Степлери,Маркер перманентний, конусоподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, пише чорним,Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі,Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляючя, ширина леза 18 мм,Ножиці від 180 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками,Змінні леза для канцелярського ножа,Антистеплер, метал, пластик, Розмір скоб 24/6, 26/6, без фіксатора,Закладки,Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм,Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,7мм

Код за Єдиним закупівельним словником:

код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі :

UA-2023-11-23-001872-a 

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена відповідно до кошторисних надходжень згідно затвердженого Кошторису Господарського суду Волинської області на 2023 рік, призначених і виділених на потреби у 2023 році та сума коштів сформована шляхом перерозподілу з інших призначень та залишків після проведення закупівлі офісного, канцелярського приладдя та інших товарів за кодом ДК 021:2015 30190000-7 у попередні періоди впродовж 10 місяців 2023 року.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України - 26`000.00 Гривня (без ПДВ).

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої централізованим органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. зі змінами (далі-Методика).

Метод, застосований для розрахунку відповідно Методики: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін та цін постачальників відповідного товару в прозорро маркеті.

Якісні та технічні характеристики заявленої кількості офісне, канцелярське приладдя за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, визначені з урахуванням реальних потреб суду та оптимального співвідношення ціни та якості.

Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі, 100 штук в упаковці/пачці, 5 пачок;

Скоби для степлера №24/6, 1000 шт. (в упаковці/пачці), 50 пачок;

Скоби для степлера, розмір 10, 1000 шт. в упаковці/пачці, 50 пачок;

Степлер, пластик, розмір скоб 24/6, 20 штук;

Степлер, пластик, розмір скоб 10, 20 штук;

Затискачі для паперів, розмір 19мм, 12 шт. в пачці, 20 пачок (по 12 штук);

Клей ПВА, об'єм 100 мл., флакон з дозатором, 20 шт.;

Змінні леза для канцелярського ножа, ширина леза 18 мм, 10 шт. в упаковці/пачці, 10 пачок;

Закладки, з клейким шаром, пластик, різнобарвні, 8 кольорів, 200 шт. в упаковці/пачці, 40 пачок;

Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком, 50 шт.;

Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 400-450шт., 50 пачок;

Коректор-ручка, 8-12мл, 30 штук;

Маркер перманентний, конусоподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, пише чорним, 3 штуки;

Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі, 5 штук (наборів);

Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляючя, ширина леза 18 мм, 20 шт.;

Ножиці від 180 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками, 20 шт.;

Антистеплер, метал, пластик, Розмір скоб 24/6, 26/6, без фіксатора, 10 шт.;

Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм, 100 шт.;

Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,7мм, 100 шт.

 

Умови поставки: Періодичність поставок: одноразово. Постачальник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, витрати щодо навантаження та розвантаження товару, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Покупцю в місці поставки. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається у видаткових накладних та рахунках-фактурах. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній.

Місце поставки Товару: 43010, місто Луцьк, Волинська область, пр-т Волі, 54 а.

Приймання товару Покупцем здійснюється у місці поставки відповідно до умов договору, за якістю та комплектністю, що відповідає вимогам технічної специфікації для проведення процедури закупівлі через електронну систему закупівель, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній.

Термін поставки: протягом 10 робочих днів з дати підписання договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними, але не пізніше 31.12.2023 року. Зміни термінів поставки можливі за попередньо згодою двох сторін. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами.

Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної. Оплата здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних.

Товар повинен бути новим, не пошкодженим, термін та умови його зберігання не порушені.

Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару.

Весь товар не повинен мати ознак контрафактності, а саме несанкціонованого використання або нанесення торгових марок без офіційної згоди власників торгових марок. На пакуванні не повинно бути ознак видалення чи приховування нанесених раніше торгових марок.

Постачальник несе повну відповідальність за дотримання встановлених законодавством України обмежень щодо ввезення товарів на митну територію України, у тому числі обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» та від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Постачальник гарантує, що за цим договором він не буде пропонувати замовнику до постачання товар, походженням з Російської Федерації та/або ввезений на митну територію з Російської Федерації. Постачальник гарантує, що він не підпадає під заборону, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. А також враховує, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.

Технічні та якісні характеристики: Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару..

Перелік документів, що підтверджують наявність умов закупівлі:

Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIІI (зі змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/822-2020-%D0%BF#Text.