Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
( відповідно до пункту 4 і постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування замовника: |
Господарський суд Волинської області |
Код згідно з ЄДРПОУ замовника: |
03499885 |
Місцезнаходження замовника: |
43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 54а |
Категорія замовника: |
Згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) – орган державної влади |
Вид предмета закупівлі: |
товар |
Узагальнена назва предмета закупівлі: |
|
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі,Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці,Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком,Клейкі стрічки канцелярські 45ммx90м, 30мкм, прозорі,Клей-олівець, PVA, 15-25г,Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор,Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 400-450шт.,Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.,Коректор-ручка, 8-12мл,Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм,Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм,Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі,Гумки для видалення написів олівця графітного,Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляючя, ширина леза 18 мм,Підстругачки для олівців без контейнеру,Ножиці від 180 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками,Антистеплер, метал, пластик, Розмір скоб 24/6, 26/6, без фіксатора |
|
Код за Єдиним закупівельним словником: |
код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне |
Ідентифікатор закупівлі : |
UA-2023-06-05-007055-a |
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена відповідно до кошторисних надходжень згідно затвердженого Кошторису Господарського суду Волинської областіна 2023 рік, призначених і виділених на потреби у 2023 році.
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України - 15`000.00 Гривня (без ПДВ).
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої централізованим органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. зі змінами (далі-Методика).
Метод, застосований для розрахунку відповідно Методики: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін та цін постачальників відповідного товару в прозорро маркеті.
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості офісне, канцелярське приладдя за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, визначені з урахуванням реальних потреб суду та оптимального співвідношення ціни та якості.
Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
№п/п |
Найменування |
К-ть штук (шт.) |
1. |
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі (100 шт. в пачці) |
10 пачок (упаковок) |
2. |
Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці |
20 пачок |
3. |
Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком. |
50 |
4. |
Клейкі стрічки канцелярські 45ммx90м, 30мкм, прозорі. |
50 |
5 |
Клей-олівець, PVA, 15-25г |
20 |
6 |
Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор |
10 |
7 |
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 400-450шт. |
50 |
8 |
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт. |
40 пачок по 1000 шт. в одній |
9 |
Коректор-ручка, 8-12мл |
20 |
10 |
Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм |
120 |
11 |
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм |
120 |
12 |
Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі |
10 наборів |
13 |
Гумки для видалення написів олівця графітного |
20 |
14 |
Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляючя, ширина леза 18 мм |
10 |
15 |
Підстругачки для олівців без контейнеру |
10 |
16 |
Ножиці від 180 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками |
10 |
17 |
Антистеплер, метал, пластик Розмір скоб 24/6, 26/6, без фіксатора |
5 |
Умови доставки та оплати:
Вимоги до предмета закупівлі. Товар має відповідати наступним характеристикам. Ручка кулькова, неавтоматична, чорнила сині - характеристики: тип: кулькова; вид: неавтоматична; матеріал корпусу: пластик; наявність ергономічних вставок: так; змінний стрижень: так; колір чорнила: синій; товщина лінії: 0.5 мм. Ручка кулькова, неавтоматична, чорнила чорні - характеристики: тип: кулькова; вид: неавтоматична; матеріал корпусу: пластик; наявність ергономічних вставок: так; змінний стрижень: так; колір чорнила: чорні; товщина лінії: 0.5 мм. Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений з ластиком - характеристики: твердість грифеля: HB; диаметр грифеля: 2 мм; довжина олівця: 180 мм; матеріал корпусу: дерево; форма олівця: шестигранний, глянцеве покриття; наявність ластику: так; заточений: так; диаметр олівця: 7 мм, ергономічні вставок: ні. Гумка для видалення написів - характеристики: колір: різнокольоровий; матеріал: каучук натуральний; для видалення слідів: олівця графітного. Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляюча, ширина леза 18 мм - характеристики: ширина леза: 18 мм; матеріал корпусу: пластик; наявність гумових вставок: ні; наявність металевої направляючої: так. Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 400-450 шт. - характеристики: кількість листів: 400-450; щільність паперу: 55 – 75; тип склеювання: проклеєний; довжина: 90; ширина: 90. Ножиці від 180 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками - характеристики: тип ножиць: офісні; матеріал леза: сталь нержавіюча; довжина загальна: 180-209 мм; матеріал ручок: пластик; наявність ергономічних вставок: так. Затискачі для паперів 51-55 мм., 12 шт. в пачці - характеристики: розмір: 51; кількість затискачів в пачці: 12. Клей-олівець, PVА, 15 – 25г - характеристики: основа: PVА (полівінілцетат); вага: 25. Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор – характеристики: кришка-дозатор: так; об'єм: 200 мл. Коректор -ручка 8- 12 мл - характеристики: об'єм: 12 мл.; тип коректоракоректор: ручка; тип аплікатора: металивий дозатор. Клейка стрічка канцелярська, 45ммх90м, 30 мкм, прозора – характеристики: ширина клейкої стрічки: 48 мм; довжина клейкої стрічки: 100 м; товщина клейкої стрічки: 45 мкм; тип клейкої стрічки: одностороння; колір: прозорий. Антистеплер метал, пластик, розмір скоб 24/6,26/6 без фіксатора – характеристики: матеріал: метал, пластик; наявність фіксатора: ні; розмір скоб: 24/6, 26/6. Підстругачки для олівців без контейнеру – характеристики: тип точилки: ручна; наявність контейнеру: ні; матеріал: метал. Скоби для степлера №24/6, 1000шт. – характеристики: розмір24/6; кількість в упавковці: 1000 шт. Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі – характеристики: формат аркуша паперу: А4 (210х297 мм); Матеріал: PP (поліпропілен); товщина плівки: 40 мкм; фактура поверхні: глянцева; колір плівки: прозорий; орієнтація документа: вертикальна; кількість файлів в пачці: 100 шт.; Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі - характеристики: тип маркера: текстовий, призначення: для виділення тексту, основа чорнил: водна, пишучий вузол: клиноподібний, товщина лінії письма: 2-4, набір: є, колір чорнила: різнокольорові, кількість в упавковці, шт: 4. Умови поставки: Періодичність поставок: одноразово. Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки зазначається у видаткових накладних та «Специфікації товарів», яка є невід’ємною частиною договору. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43010, місто Луцьк, Волинська область, пр-т Волі, 54 а, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар, який не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Термін поставки: протягом 10-ми (десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування, Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена.
Технічні та якісні характеристики: товар повинен відповідати вимогам чинного законодавства України, що пред’являються до даного виду товару.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов закупівлі:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIІI (зі змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;
Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ;
Постанова Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/822-2020-%D0%BF#Text .