flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Офісне устаткування та різне приладдя

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

( відповідно до пункту 4 і постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування замовника:

Господарський суд Волинської області

Код згідно з ЄДРПОУ замовника:

03499885

Місцезнаходження замовника:

43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 54а

Категорія замовника:

Згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) – орган державної влади

Вид предмета закупівлі:

товар

Узагальнена назва предмета закупівлі:

Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі,Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці,Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком,Клейкі стрічки канцелярські 45ммx90м, 30мкм, прозорі,Клей-олівець, PVA, 15-25г,Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор,Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 400-450шт.,Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.,Коректор-ручка, 8-12мл,Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм,Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм,Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі,Гумки для видалення написів олівця графітного,Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляючя, ширина леза 18 мм,Підстругачки для олівців без контейнеру,Ножиці від 180 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками,Антистеплер, метал, пластик, Розмір скоб 24/6, 26/6, без фіксатора

Код за Єдиним закупівельним словником:

код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі :

UA-2023-06-05-007055-a

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена відповідно до кошторисних надходжень згідно затвердженого Кошторису Господарського суду Волинської областіна 2023 рік, призначених і виділених на потреби у 2023 році.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України - 15`000.00 Гривня (без ПДВ).

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої централізованим органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. зі змінами (далі-Методика).

Метод, застосований для розрахунку відповідно Методики: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін та цін постачальників відповідного товару в прозорро маркеті.

Якісні та технічні характеристики заявленої кількості офісне, канцелярське приладдя за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, визначені з урахуванням реальних потреб суду та оптимального співвідношення ціни та якості.

Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

№п/п

Найменування

К-ть штук (шт.)

1.

Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі

(100 шт. в пачці)

10 пачок (упаковок)

2.

Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці

20 пачок

3.

Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком.

50

4.

Клейкі стрічки канцелярські 45ммx90м, 30мкм, прозорі.

50

5

Клей-олівець, PVA, 15-25г

20

6

Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор

10

7

Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 400-450шт.

50

8

Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.

40 пачок по 1000 шт.  в одній

9

Коректор-ручка, 8-12мл

20

10

Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм

120

11

Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм

120

12

Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі

10 наборів

13

Гумки для видалення написів олівця графітного

20

14

Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляючя, ширина леза 18 мм

10

15

Підстругачки для олівців без контейнеру

10

16

Ножиці від 180 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками

10

17

Антистеплер, метал, пластик Розмір скоб 24/6, 26/6, без фіксатора

5

Умови доставки та оплати:

Вимоги до предмета закупівлі. Товар має відповідати наступним характеристикам. Ручка кулькова, неавтоматична, чорнила сині - характеристики: тип: кулькова; вид: неавтоматична; матеріал корпусу: пластик; наявність ергономічних вставок: так; змінний стрижень: так; колір чорнила: синій; товщина лінії: 0.5 мм. Ручка кулькова, неавтоматична, чорнила чорні - характеристики: тип: кулькова; вид: неавтоматична; матеріал корпусу: пластик; наявність ергономічних вставок: так; змінний стрижень: так; колір чорнила: чорні; товщина лінії: 0.5 мм. Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений з ластиком - характеристики: твердість грифеля: HB; диаметр грифеля: 2 мм; довжина олівця: 180 мм; матеріал корпусу: дерево; форма олівця: шестигранний, глянцеве покриття; наявність ластику: так; заточений: так; диаметр олівця: 7 мм, ергономічні вставок: ні. Гумка для видалення написів - характеристики: колір: різнокольоровий; матеріал: каучук натуральний; для видалення слідів: олівця графітного. Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляюча, ширина леза 18 мм - характеристики: ширина леза: 18 мм; матеріал корпусу: пластик; наявність гумових вставок: ні; наявність металевої направляючої: так. Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 400-450 шт. - характеристики: кількість листів: 400-450; щільність паперу: 55 – 75; тип склеювання: проклеєний; довжина: 90; ширина: 90. Ножиці від 180 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками - характеристики: тип ножиць: офісні; матеріал леза: сталь нержавіюча; довжина загальна: 180-209 мм; матеріал ручок: пластик; наявність ергономічних вставок: так. Затискачі для паперів 51-55 мм., 12 шт. в пачці - характеристики: розмір: 51; кількість затискачів в пачці: 12. Клей-олівець, PVА, 15 – 25г - характеристики: основа: PVА (полівінілцетат); вага: 25. Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор – характеристики: кришка-дозатор: так; об'єм: 200 мл. Коректор -ручка 8- 12 мл - характеристики: об'єм: 12 мл.; тип коректоракоректор: ручка; тип аплікатора: металивий дозатор. Клейка стрічка канцелярська, 45ммх90м, 30 мкм, прозора – характеристики: ширина клейкої стрічки: 48 мм; довжина клейкої стрічки: 100 м; товщина клейкої стрічки: 45 мкм; тип клейкої стрічки: одностороння; колір: прозорий. Антистеплер метал, пластик, розмір скоб 24/6,26/6 без фіксатора – характеристики: матеріал: метал, пластик; наявність фіксатора: ні; розмір скоб: 24/6, 26/6. Підстругачки для олівців без контейнеру – характеристики: тип точилки: ручна; наявність контейнеру: ні; матеріал: метал. Скоби для степлера №24/6, 1000шт. – характеристики: розмір24/6; кількість в упавковці: 1000 шт. Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі – характеристики: формат аркуша паперу: А4 (210х297 мм); Матеріал: PP (поліпропілен); товщина плівки: 40 мкм; фактура поверхні: глянцева; колір плівки: прозорий; орієнтація документа: вертикальна; кількість файлів в пачці: 100 шт.; Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі - характеристики: тип маркера: текстовий, призначення: для виділення тексту, основа чорнил: водна, пишучий вузол: клиноподібний, товщина лінії письма: 2-4, набір: є, колір чорнила: різнокольорові, кількість в упавковці, шт: 4. Умови поставки: Періодичність поставок: одноразово. Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки зазначається у видаткових накладних та «Специфікації товарів», яка є невід’ємною частиною договору. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43010, місто Луцьк, Волинська область, пр-т Волі, 54 а, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар, який не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Термін поставки: протягом 10-ми (десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування, Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена.

Технічні та якісні характеристики: товар повинен відповідати вимогам чинного законодавства України, що пред’являються до даного виду товару.

Перелік документів, що підтверджують наявність умов закупівлі:

Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIІI (зі змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/822-2020-%D0%BF#Text .