flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Багатофункціональні пристрої

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

( відповідно до пункту 4 і постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне
використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування замовника:

Господарський суд Волинської області

Код згідно з ЄДРПОУ замовника:

03499885

Місцезнаходження замовника:

43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 54а

 

Категорія замовника:

Згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) – орган державної влади

Вид предмета закупівлі:

товар

Узагальнена назва предмета закупівлі:

Багатофункціональні пристрої

Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання

Код за Єдиним закупівельним словником:

ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання

Ідентифікатор закупівлі :

UA-2024-11-28-013107-a

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена відповідно до листа ДСА України від 05.11.2024 №15-21468/24 «Про здійснення заходів з інформатизації», на виділені кошти на додаткові (в тому числі нагальні) потреби в капітальних видатках на придбання засобів інформатизації в сумі 180 000,00 грн.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України – 180 000,00 грн. (з ПДВ).

Очікувана вартість предмета закупівлі згідно листа ДСА України від 05.11.2024 №15-21468/24 «Про здійснення заходів з інформатизації» визначена за результатами проведеного аналізу ДСА України спільно з розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня сформовані кількісні та вартісні показники першочергової потреби судів та територіальних управлінь ДСА України в засобах інформатизації.

З огляду на зазначене, з метою підготовки проведення процедури закупівлі, ДСА України надано для використання в роботі кількісний розподіл обладнання для аудіо-, відеофіксацїї судового засідання та відеоконференцзв'язку для облаштування залів судових засідань, багатофункціональних пристроїв та сканувального обладнання між судами та територіальними управліннями ДСА України (додається) із зазначенням орієнтовної вартості відповідно до пропозицій розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, а також з урахуванням вимог Нормативів забезпечення засобами інформатизації, затверджених наказом ДСА України від 12.06.2018 №298.

Потреба суду становить 6 багатофункціональних пристроїв (2 багатофункціональні пристрої швидкісні і 4 багатофункціональні пристрої (звичайні)).

Очікувана вартість закупівлі: 180 000,00 грн.

Враховуючи рекомендації ДСА України щото технічних вимог до багатофункціональних пристроїв, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі:

  1. Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF465dw (5951C007) – 4 шт.

Бренд: CANON

Технологія друку: лазерна

Тип друку: монохромний

Максимальний формат паперу: A4

Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць: 80000

Швидкість друку, стор./хв.: 40

Iнтерфейс мережевого підключення: 1000Base-T Ethernet

Iнтерфейс підключення USB: є

Wi-Fi: є

Автоматичний двосторонній друк: є

Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ): ні

Ємність лотку для подачі паперу, арк: 100

Ємність касети, арк: 250

Тип сканера: АПД 2-сторонній

Місткість АПД, арк: 50

Друк з мобільних пристроїв: є

Друк із USB-накопичувача: є

Панель керування: є

Факс: є

Додаткові картриджі, шт: 0

Гарантійний термін, міс: 12

 

  1. Багатофункціональний пристрій (швидкісний) Canon imageRUNNER 1643i II (5160C007), Автоподавач, Тонер T06 – 2 шт.

Бренд CANON

Технологія друку: лазерна

Тип друку: монохромний

Максимальний формат паперу: A4

Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць: 80000

Швидкість друку, стор./хв.: 43

Iнтерфейс мережевого підключення: 1000Base-T Ethernet

Iнтерфейс підключення USB: є

Wi-Fi: є

Автоматичний двосторонній друк: є

Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ): ні

Ємність лотку для подачі паперу, арк. 100

Ємність касети, арк.: 550

Тип сканера: АПД 2-сторонній

Місткість АПД, арк.: 50

Друк з мобільних пристроїв: є

Друк із USB-накопичувача: є

Панель керування: є

Факс: ні

Додаткові картриджі, шт.: 1

Гарантійний термін, міс.: 12

Закупівлі проводиться на підставі п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, шляхом оголошення процедури запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”.

Керуючись абзацом 2 пункту 12 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі’’, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 Замовником визначено інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу, тобто використано динамічний профіль електронного каталогу та обрано БФП певного бренду та відповідні його технічні та якісні характеристики:

БФП Canon imageRUNNER 1643i II (5160C007), Автоподавач, Тонер T06 - у кількості 2 шт. (технічними, якісними та кількісними характеристиками БФП Canon imageRUNNER 1643i II (5160C007) визначено наявність 1 додаткового картриджу (до кожного з 2 (двох) БФП) та

БФП Canon i-SENSYS MF465dw (5951C007) – у кількості 4 шт.

Ціна пропозиції Учасника визначається з урахуванням визначених Замовником технічних, якісних та кількісних характеристик Товару. Пропозиції постачальників, що не відповідатимуть визначеним Замовником технічним, якісним та кількісним характеристики БФП, будуть відхилені Замовником.

Умови поставки: Строк поставки Товару: до 31.12.2024 року. Допускається дострокова поставка Товару. Періодичність поставок: одноразово.

Місце поставки Товару: пр-т Волі, 54 а, м. Луцьк, 43010.

Приймання товару здійснюється за якістю та комплектністю відповідно до умов договору та технічними вимогами, що визначені технічною специфікацією для проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Учасник гарантує якість Товару в цілому. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження.

Одночасно з Товаром Учасник надає Замовнику видаткову накладну на Товар та документи, що підтверджують якість Товару, такі як: сертифікат якості, або паспорт якості, декларація або інший документ про якість предмета закупівлі.

Учасник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Замовнику в місці поставки.

Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.

Ціна товару: Ціна Товару / Ціна пропозиції Учасника визначається з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником, гарантійних зобов’язань впродовж гарантійного терміну, а також понесених Постачальником витрат на доставку, транспортування, розвантаження/навантаження, страхування та інших витрат, пов’язаних з поставкою Товару до місця поставки, визначеного цим Договором.

Ціна Товару за договором, а також Пропозиція учасника – платника ПДВ повинна включати суму ПДВ, а у разі надання пропозиції Учасником – не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка.

Ціна за одиницю Товару наведена у Специфікації.

Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору (у тому числі ціни за одиницю товару, якісних та технічних характеристик), крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.

Учасник гарантує дотримання рішення РНБО «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28.04.2017 р.

Учасник несе повну відповідальність за дотримання встановлених законодавством України обмежень щодо ввезення товарів на митну територію України, у тому числі обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» та від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Учасник гарантує, що за цим договором він не буде пропонувати замовнику до постачання товар, походженням з Російської Федерації та/або ввезений на митну територію з Російської Федерації. Учасник гарантує, що він не підпадає під заборону, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації».

Учасник зобов’язується враховувати, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг в учасника процедури закупівлі, який є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі-активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агенству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походження з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.

Перелік документів, що підтверджують наявність умов закупівлі:

Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIІI (зі змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text ;

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/822-2020-%D0%BF#Text .